Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
- зберігання документів в нашому архівосховищі;
- архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
ПРИКЛАД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
Клієнт: Логістична компанія "ДП Шенкер"
Завдання: Організація, структурування, каталогізація бухгалтерської та кадрової документації. Списання та знищення документів із закінченим терміном зберігання.
Рішення: Українська Архівна Компанія провела аудит наявної на підприємстві документації. Були оцінені фактори: кількість співробітників за штатом, період, за який будуть списуватися документи, структура підприємства.
На підставі проведеного аудиту було визначено кількість справ з особового складу, постійного зберігання і справ на списання.
Архіваріусами нашого підприємства були сформовані і переплетені, відповідно до вимог законодавства, особисті справи і справи постійного зберігання. Відібрані і переглянуті документи на списання, складений Акт на списання та Описи справ з особового складу та постійного зберігання.
Акти і Описи були перевірені та завірені Державним Архівом.
Крім того, була розроблена структура подальшого зберігання документації та складено опис усіх документів, які є в наявності, а також план-схему архіву підприємства.
Результат: Замовник позбувся всієї списаної документації, звільнив велику кількість офісного простору від непотрібних документів. Залишилася, на підприємстві документація була приведена в належний вигляд для подальшого зберігання та можливої передачі в Державні Архіви. Був складений опис наявних документів, що дозволило значно оптимізувати бізнес-процеси і скоротити витрати з пошуку та надання документації.