Шановні клієнти та партнери!
Наша країна зараз переживає складний час через російську навалу, але це згуртовує та об'єднує українську націю.
Українська Архівна Компанія 🇺🇦 також зазнала втрат та збитків від дій російських агресорів. Однак ми все одно продовжуємо надавати послуги. З першого травня наш головний офіс відновлює роботу у штатному режимі. Наразі працює центральний офіс компанії у місті Києві, архівосховище в Вінницький області та команда віддалених операторів обробки та збору даних в м. Чернігів.
Як і раніше, ми надаємо послуги:
- зберігання документів в нашому архівосховищі;
- архівації та впорядкування паперів.
Протягом останніх тринадцяти років Українська Архівна Компанія є чи не єдиною у державі з виключно українським керівництвом, бенефіціарами, співробітниками та головним офісом. Ми – провідна організація, що забезпечує архівне зберігання документів та виконує весь комплекс архівних послуг.
Всі кошти, що ми отримуємо завдяки власній діяльності, залишаються у державі та направляються на розвиток економіки України та забезпечення добробуту наших співробітників. Сьогодні, як ніколи, важливо бути єдиними. Перемога буде за нами! Слава Україні!
Українська Архівна Компанія 🇺🇦
Архівні роботи при ліквідації підприємства
«Українська Архівна Компанія» пропонує послуги зі зберігання документів підприємств, що ліквідуються. Приймаючи на зберігання документи організації, що ліквідується, ми керуємось Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» і «Правилами роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій», затвердженими наказом Державного комітету архівів України від 16 березня 2001 року № 16 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 8 травня 2001 року за № 407/5598.
Порядок передачі й подальшого користування документами після ліквідації компанії передбачається в наказі, іншому розпорядчому акті або рішенні про ліквідацію установи. Передача документів установи, що ліквідується, входить до обов'язків комісії, створеної для передачі справ і майна. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять всі повноваження з управління справами юридичної особи. Тому спочатку необхідно:
- оформити передачу документів організації ліквідаційної комісії передавальним актом, в якому обов'язково має бути інформація про документи, насамперед постійного зберігання і кадрові справи, а також про документи тимчасового строку зберігання;
- • передбачити, що ліквідаційна комісія повинна буде зробити з документами, і прийняти рішення про фінансування цих робіт. Під час ліквідації фірми кошти на впорядкування, дострокове прийняття і подальше зберігання документів передбачаються в кошторисі комісії, створеної для реорганізації або ліквідації установи.
Ліквідаційна комісія повинна укласти договір на обробку, впорядкування документів, оформлення їх на архівне зберігання з архівом. У договорі про прийняття на зберігання документів підприємства, що ліквідується, повинна бути передбачена умова про знищення документів організацією-зберігачем після закінчення тимчасового строку зберігання. Крім того, це рішення ліквідаційної комісії має бути закріплено в її розпорядчому документі.
ВАШІ ПЕРЕВАГИ
- Суворе дотримання норм законодавства України.
- Консультації у провідних фахівців архівної справи в Україні.
- Робота з державними архівами Києва та Київської області.
- Низька вартість робіт з архівної обробки документів.
- Низька вартість послуг зі зберігання документів.
- Вирішення раз і назавжди завдання архівування документів підприємства, що ліквідується.